Translate

26 stycznia 2016

Parasolka pełna kwiatów...

 
Witajcie!
Dzisiaj kolejna karteczka inspirowana parasolkami z papierowych serwetek - kurs tutaj (klik).
Ja niestety nie mam dostępu do takich serwetek dlatego postanowiłam spróbować zrobić parasolkę metodą rozetową. Myślę, że całkiem fajnie to wygląda ;)
Do wypełnienia parasolki użyłam kilku różyczek spod cyrkla dla urozmaicenia w różnych rozmiarach i kolorach, a zasuszone kwiaty hortensji nadają ładnie lekkości całej pracy :) Rączka parasolki jest zrobiona z kawałka długiej wykałaczki do szaszłyków zabarwionej brązowym tuszem, można też użyć rozwodnionej farby :)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale mam nadzieję, że coś wypatrzycie :)

Kartka była robiona na Dzień Babci i muszę przyznać, że solenizantce bardzo się spodobała :)

 
Na powyższym zdjęciu widzicie pasek papieru szeroki na 5,5cm + wzorek z dziurkacza brzegowego. Następnie zginałam ten pasek jak harmonijkę, oczywiście nie użyłam całej długości kartki, tylko pasek dł ok 10-15cm.
 
 
 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam do oglądania kolejnych prac :) Być może będą one jakąś inspiracją dla Ciebie :) Jest dla mnie czymś wspaniałym usłyszeć, że poprzez moje prace zainspirowałam kogoś do tworzenia czegoś z niczego :)

      Usuń

Z chęcią odpowiem na wszelkie zapytania :)