Translate

29 sierpnia 2015

Pomarańczowa rocznica ślubu :-)

Witajcie :-D
Zatęskniłam już za Wami :-) Niestety, muszę przyznać, że ostatnio zaniedbuję bloga, a co będzie jak zacznie się szkoła?? Liceum, dojazdy (może będę w busie mieć pomysły na nowe prace ;-) kto wie :-) Tak czy inaczej postaram się nadrobić zaległości. Mojego planu na wakacje nie wypełniłam do końca, nie wiem jak to się dzieje, że w roku szkolnym znajduję więcej czasu :-)
 Kończę ten mój wywód i zapraszam do oglądania :-)

Karteczka tym razem utrzymana w soczystych kolorach z odrobiną elegancji - pomarańcz i beż. Lekkości nadają zasuszone kwiaty hortensji i papier z kolekcji Galerii Papieru Wiatr.
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie P jak pomarańczowy z kartkoweabc.blogspot.com (klik)

Zdjęcia niezbyt ładne, bo robione przy lampce w domu i do tego telefonem, ale mam nadzieję, że mimo tego podoba się :-)










1 komentarz:

  1. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią odpowiem na wszelkie zapytania :)