Translate

1 lipca 2014

Kartka z rowerem

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, którą przygotowałam na Dzień Ojca, chyba wiadomo dla kogo :)

P.S. Dziękuję za komentarze i tylu obserwatorów. Miło widzieć, że moja praca jest doceniana nie tylko przez znajomych, ale także osoby, które mnie nie znają. Dziękuję Wam bardzo i zachęcam do pisania :)





Pracę zaczęłam od wydrukowania rowerów w trzech rozmiarach. 

Kładę kartkę ksero z rowerami na kartce-bazie i rysuję po ich konturach twardym ołówkiem albo wypisanym długopisem (gdyby powstała dziura w kartce, a długopis by pisał mielibyśmy problem ;)



I zaczynamy klejenie :)
Elementy są z pasków o szer. 3mm. 
Siodełko - cały pasek czarny, luźno, łezka.
Kierownica - cały pasek czarny, luźno, "bumerang"
Koła - bardzo dużo ścisłych kółeczek z połówek pasków czarnych
Brązowe elementy - paski brązowe, śr. luźnego kółka 10mm., zgniecione z obu stron.
Światełko - 1/4 czerwonego paska, luźno i zrobiona łezka.







Mam nadzieję, że Wam również się spodobało jak mojemu Tacie :)

Wiem, że rower jest damski ale tak miało być ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią odpowiem na wszelkie zapytania :)